Cannes Lions: Julia Kozak i Tytus Klepacz w jury

dodano: 
18.03.2014
komentarzy: 
2

W tegorocznym konkursie Cannes Lions w jury zasiądzie dwóch przedstawicieli polskich agencji. Julia Kozak, dyrektor zarządzająca FleishmanHillard Polska będzie oceniać prace w kategorii PR. Z kolei Tytus Klepacz, Concept Director w 180heartbeats + Jung v Matt, weźmie udział w obradach Cyber Lions.

Przewodniczącą kategorii PR Lions będzie Renee Wilson, President, North America MSLGROUP. Natomiast Susan Bonds, CEO, Founder 42 Entertainment będzie przewodniczyła obradom Cyber Lions.

W konkursie prace oceniane są w następujących kategoriach: Film, Print, Outdoor, Interactive, Radio, Design, Product Design, Promo & Activation, Film Craft, Mobile, Branded Entertainment i Integrated Advertising, jak również i Media, Direct, PR, Titanium, Creative Effectiveness oraz Innovation Ideas.

61 Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions odbędzie się w dniach 15-21 czerwca 2014 r. w Palais des Festivals, Cannes, we Francji.

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR jest oficjalnym przedstawicielem Cannes Lions w Polsce. (kg)

 


Sprawdź moduł kursu internetowego Akademii PRoto -  Opracowanie strategii PR

Prowadzi: Julia Kozak


komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
09.08.2014
16:39:28
Bogdan
(09.08.2014 16:39:28)
a kto to jest ten Kozak ?
18.03.2014
14:31:23
Zbigniew Lazar
(18.03.2014 14:31:23)
Pani Julio - gratulacje!! To nie wyróżnienie - to po prostu zasłużone docenienie zawodowstwa.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin