Charytatywny Twitter

dodano: 
13.07.2009
komentarzy: 
0

W jaki sposób Twitter buduje swój własny wizerunek – takie pytanie zadaje autor artykułu zamieszczonego na portalu webinside.pl. Twitter umiejętnie wykorzystuje towarzyskie środki przekazu dla celów charytatywnych, i na tym opiera się siła jego marketingu – czytamy. Organizacje charytatywne zdają sobie sprawę z tej popularności i często proszą Twittera o wsparcie swoich przedsięwzięć. Ostatnio serwis ten zorganizował m.in. Twestival poświęcony efektywnemu wykorzystywaniu wody pitnej w krajach Trzeciego Świata. Twitter zaangażowany jest także w projekt charytatywny Tweetsgiving. W jego ramach udało się w ciągu 48 godzin zebrać 10 tysięcy dolarów, które wysłane zostały do Tanzanii – informuje autor artykułu. (ks) 
Czytaj więcej

Źródło:

<a href="http://www.webinside.pl">www.webinside.pl</a>
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin