Chorzów: nowy logotyp, hasło i strategia

dodano: 
27.03.2012
komentarzy: 
0

Zakończyły się czteromiesięczne prace nad strategią promocji i komunikacji marketingowej Chorzowa. Miasto ma nowe logo, hasło i strategię - za 150 tys. zł.

Znak oraz plan promocji i komunikacji marketingowej zaprezentował 26 marca br. na konferencji prasowej prezydent Andrzej Kotala, jego zastępca ds. gospodarczych Marcin Michalik wraz z przedstawicielami wykonawcy – agencji Grupy Eskadra. Jak czytamy na stronie Urzędu Miasta, gotowy dokument zawiera: wyniki badań i analiz, wizję oraz misję marki, hasło promocyjne „Chorzów. Wprawia w ruch”, system identyfikacji wizualnej oraz szereg zadań promocyjnych, do wdrożenia przez miasto w ciągu najbliższych 5 lat. Portal chorzowianin.pl podaje, że miasto kosztowało to 150 tys. zł.

Prace nad strategią rozpoczęły się od badań marketingowych nad wizerunkiem miasta (zajęła się tym firma badawcza Paulat), analiz dotychczasowych dokumentów strategicznych, materiałów prasowych i promocyjnych dotyczących miasta. Co ciekawe, przeprowadzono też w tej sprawie konsultacje społeczne wśród mieszkańców. O swoim mieście wypowiadały się zarówno przedszkolaki, młodzież licealna, urzędnicy samorządowi, jak i reprezentanci środowisk opiniotwórczych. Uzupełnieniem konsultacji były spotkania z chorzowskimi przedsiębiorcami, naukowcami, przedstawicielami branży turystycznej i ludźmi kultury.

Nowy logotyp nawiązuje bezpośrednio do hasła. „Kolorem czerwonym, bezpośrednio zaczerpniętym z barw miasta, chcieliśmy podkreślić witalność i energię Chorzowa. W projekcie odwołujemy się również do historii miasta, nawiązując do symbolu krzyża bożogrobców, a także podkreślamy związek z Metropolią Silesia” – mówi Justyna Paterek, odpowiedzialna za prace graficzne w zespole Eskadra Marketplace. (es)

Źródło:

własne/ chorzowianin.pl, Miasto stawia na ruch, 26.03.2012
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin