Cityboard Media z nowym specjalistą

dodano: 
17.09.2008
komentarzy: 
0

Agata Zawada objęła stanowisko specjalisty ds. PR Cityboard Media. Na stanowisku zastąpiła Annę Mikosz, która odeszła z firmy. Będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę PR, w tym za komunikację wewnętrzną, relacje z mediami, działania wizerunkowe i sponsoring.

Zawada z branżą PR związana jest od czterech lat. Doświadczenie zdobywała w Crea.tif Production i Lighthouse Consultants, współpracując z firmami takimi, jak: Nike, Levi Strauss, Storck, Dr. Oetker, Axel Springer (Forbes) i Kulczyk Investment House.

Jednocześnie Cityboard Media kontynuuje współpracę w zakresie prowadzenia działań PR-owskich z Agencją 21, rozpoczętą w maju 2008. Cityboard Media działa na rynku wielkoformatowej reklamy zewnętrznej w Polsce. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin