Co z tym PR-em w kryzysie?

dodano: 
04.03.2009
komentarzy: 
0

O tym, w jaki sposób kryzys wpływa na łódzkie agencje PR-owskie można przeczytać w łódzkiej Gazecie Wyborczej. Chociaż różni eksperci początkowo sądzili, że pogorszenie sytuacji finansowej będzie szansą dla firm oferujących usługi w zakresie komunikacji kryzysowej, to teraz, jak zauważa autorka tekstu, zmienili zdanie. „Dziś część analityków wieszczy, że przetrwają tylko najlepsi”.

Cytowani w artykule przedstawiciele łódzkich firm PR mówią o konieczności zachowania spokoju i niepoddawaniu się panice. Sylwia Paneth-Malska z agencji Toolbox Creative Communications stwierdza „Obserwujemy wyraźny odwrót od działań wysokobudżetowych, jak kupno powierzchni reklamowej czy czasu antenowego. Te pieniądze wykorzystywane są teraz na działania PR”. (psp)

Źródło:

Gazeta Wyborcza Łódź, PR-owiec receptą na kryzys?, Patrycja Kruczkowska, 03.03.09, s.6
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin