Co zmieniła kampania na Śląsku?

dodano: 
09.06.2009
komentarzy: 
2

Jak informuje regionalny portal silesia-region.pl zakończona w maju ogólnopolska kampania reklamowa województwa śląskiego „Śląskie - pozytywnie nakręceni polecają” poprawiła wizerunek regionu i zwiększyła o kilkanaście procent odsetek Polaków, którym kojarzy się on pozytywnie.

Z badań przeprowadzonych na zlecenie władz województwa wynika też, że odsetek osób, którym Śląskie kojarzy się raczej dobrze lub zdecydowanie dobrze, wzrósł dzięki kampanii - z 50 proc. do 64 proc.

Zmniejszyła się przy tym liczba respondentów wskazujących na stosunek obojętny - z 30 do 23 proc. Wzrósł natomiast odsetek badanych dostrzegających walory turystyczne województwa - z 33 proc. do 41 proc.

Reklamówki miały pokazywać potencjał turystyczny województwa wciąż postrzeganego w Polsce przez pryzmat negatywnych stereotypów: m.in. problemów gospodarczych i społecznych związanych z górnictwem i przemysłem ciężkim, a bogatego w atrakcje turystyczne i potencjał 5 mln mieszkańców.

Kampanię przygotowały Grupa Eskadra oraz domy mediowe U2 Media i Metropolis. (mk)
Czytaj więcej

Źródło:

www.silesia-region.pl, PAP
komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
10.06.2009
20:28:57
Barbara Labudda
(10.06.2009 20:28:57)
Badanie przeprowadzono w dwóch falach, przed i po prowadzonej w mediach kampanii reklamowej, na reprezentatywnej próbie 1000 mieszkańców Polski. Za badania i analizę efektywności odpowiedzialna była firma GoodBrand&Company. Wykonawcą badania był instytut SMG KRC. Więcej o badaniach i ich wynikach: http://media.eskadrapublica.pl/pr/120907/grupa-komunikacyjna-eskadra-i-najskuteczniejsza-kampania-regionu-w-polsce
09.06.2009
11:50:12
ross
(09.06.2009 11:50:12)
kto przeprowadził te badania?
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin