.

 

CPK przeprowadzi audyt działań marketingowych i PR

dodano: 
29.02.2024
komentarzy: 
0

28 lutego 2024 roku Centralny Port Komunikacyjny ogłosił przetarg na audyt działalności spółki w zakresie działań marketingowych i PR.

Do zadań wybranej firmy będzie należało sporządzenie raportu, w którym zostaną przedstawione wyniki analiz i weryfikacji oraz wnioski i rekomendacje z weryfikacji i oceny dotychczasowej działalności spółki w zakresie realizacji działań marketingowych i PR w latach 2022-2023, a także przeprowadzenie prezentacji wyników audytu wraz z udokumentowaniem sesji pytań i odpowiedzi.

Spółka wymaga, aby wybrana firma dysponowała pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie. Powinni do niej należeć trzej eksperci, z których każdy przynajmniej przez pięć lat pracował w marketingu lub public relations, a w okresie ostatnich pięciu lat uczestniczył w realizacji minimum trzech usług doradczych, które polegały na weryfikacji i ocenie działalności marketingowej lub PR oraz zostały zakończone przez sporządzenie raportu.

Kryteria, według których będą oceniane oferty, to cena (waga: 40 proc.), doświadczenie zespołu ekspertów (waga: 45 proc.) oraz ekspert ds. audytu (waga: 15 proc.).

Audyt powinien zostać przeprowadzony w maksymalnym terminie do 87 dni.

Oferty można składać na stronie do 2 kwietnia 2024 roku do godziny 12:00. (ao)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin