CSR a społeczności internetowe

dodano: 
05.10.2010
komentarzy: 
0

W czwartek 30 września Instytut Odpowiedzialnego Biznesu i Forum Odpowiedzialnego Biznesu zorganizowały konferencję „CSR 2.0”. Jako pierwsza wystąpiła Justyna Szumniak-Samolej ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Wprowadziła gości w temat konferencji i przedstawiła przykłady inicjatyw integrujących firmy z ich interesariuszami za pomocą mediów społecznościowych, takie jak: Earthkeepers, My Starbucks Idea czy Green Xchange.

Marek Staniszewski i Jacek Młynarski z Young & Rubicam Brands  przedstawili wyniki badania BrandAsset Valuator 2010, weryfikującego wrażliwość społeczną marek, w tym serwisów internetowych. Badanie jest globalnym przedsięwzięciem, które pomaga zbadać kondycję marki i lepiej nią zarządzać. W polskiej wersji badania za markę najbardziej ‘wrażliwą i odpowiedzialną społecznie’ uznano portal WirtualnaPolska.pl.

Kolejnym etapem konferencji był panel dyskusyjny zatytułowany „Rola mediów społecznościowych w monitorowaniu biznesu i inspirowaniu w kierunku społecznej odpowiedzialności”. Gośćmi panelu byli akademicy, praktycy i eksperci związani ze środowiskiem CSR i mediów społecznościowych: Maria Roszkowska-Śliż (SGH), Justyna Szumniak-Samolej (SGH), Jacek Gadzinowski (Specjalista ds. Marketingu Zintegrowanego), Tomasz Sulewski z Grupy TP oraz Marek Staniszewski z firmy Young & Rubicam Brands.

Ostatnia część wydarzenia miała formułę pecha kucha – pięciu uczestników, którzy wcześniej zgłosili prezentacje, przedstawiało swoje pomysły związane z tematem konferencji. Zgodnie z zasadami pecha kucha, każdy z nich miał na swoją prezentację 6 minut i 40 sekund. Z prezentacjami wystąpili:

Portal PRoto.pl był patronem medialnym wydarzenia. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin