CSR w oczach Polaków

dodano: 
02.03.2005
komentarzy: 
0

W raporcie Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2004 FOB znalazł się opis badania omnibusowego na ogólnopolskiej reprezentatywnej próbie Polaków, które przeprowadzono na zlecenie firmy Danone i FOB. Celem badania było sprawdzenie jak odpowiedzialność biznesu jest postrzegana przez Polaków i jakie motywy przypisują firmom podejmującym tego typu działalność. Wyniki badań pokazują, że zdecydowana większość Polaków rozumie jako odpowiedzialny biznes działania o charakterze etycznym powiązane z biznesem, czyli uczciwe postępowanie wobec pracowników, kontrahentów i klientów (68,8% badanych). Odpowiedzialne prowadzenie biznesu jest częściej wiązane z firmami państwowymi niż prywatnymi, a także przedsiębiorstwami polskimi niż zagranicznymi. Jak wynika z badań, przypisywanie właściwego postępowania biznesowego uczciwości kierownictwa (w porównaniu z motywem wynikającym z opłacalności dla firmy) częściej można zaobserwować u kobiet niż u mężczyzn.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin