CSR wciąż nowy

dodano: 
11.09.2006
komentarzy: 
0

W Dodatku Pulsu Biznesu poświęconym tematyce PR, można przeczytać artykuł dotyczący wizerunkowej wartości, jaką firmy czerpią ze stosowania CSR-u. Zgodnie z wynikami światowych badań reputacji, przeprowadzonych przez grupę piwowarską SAB-Miller, coraz bardziej cenione będą te przedsiębiorstwa, które zauważą problemy lokalnych społeczności, a także będą dbać o środowisko.
Choć w Polsce CSR wciąż stanowi swojego rodzaju nowość, wiele firm już zdążyło przekonać się, że warto inwestować w tego rodzaju działania. Przykładem może być chociażby firma Rowland Communications, która od pięciu lat wspiera, na zasadzie non profit, Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji. Autor artykułu przestrzega przed tym, żeby CSR nie był stosowany jedynie po to, by zarobić, bo jak wiadomo, w ten sposób zamiast poprawić wizerunek, firma może go sobie znacznie pogorszyć.

Źródło:

Puls Biznesu, Charytatywność, która niesie wymierne zyski, Karol Jedliński, 11.09.2006, s. II
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin