Czas na promocję regionów
dodano:
22.06.2005
komentarzy:
0
Biznes Wrocławski pisze o promocji regionów, a w szczególności Dolnego Śląska. „50 tysięcy złotych zarząd województwa przeznaczył na kreację marki Dolnego Śląska. Ale nie da jej wypromować, jeśli na ten cel nie znajdzie się więcej pieniędzy” – czytamy. W artykule poruszono również kwestię promocji innych regionów Polski m.in. Małopolski. „Marka dla Dolnego Śląska będzie marką turystyczną i przede wszystkim ma promować turystykę w regionie”. Sprawę promocji regionów i Polski komentuje dr Marta Ryniejska-Kiełdanowicz. Jej zdaniem brakuje koordynacji działań w tej dziedzinie. „Nasz kraj do tej pory nie ma ani jednej idei, symbolu, produktu flagowego, które mogłyby stać się filarem silnej marki Polski” – mówi dr Marta Ryniejska-Kiełdanowicz.
Źródło:
Biznes Wrocławski, Region musi się dobrze sprzedać, Iwona Czarnecka, 20.06.05, s. 1