.

 

Da Grasso klientem Garden of Words

dodano: 
15.02.2024
komentarzy: 
0

W styczniu 2024 roku Garden of Words rozpoczęło współpracę z siecią pizzerii Da Grasso. Agencja zajęła się m.in. komunikacją rebrandingu marki.

Garden of Words zajmie się przede wszystkim opracowaniem i realizacją całościowej strategii komunikacji korporacyjnej, produktowej oraz lifestyle’owej. Agencja będzie także kierować planowaniem i realizacją działań komunikacyjnych skierowanych do franczyzobiorców. Działania w ramach współpracy obejmują ponadto m.in. pozycjonowanie ekspertów marki czy prowadzenie komunikacji związanej z otwarciem nowych lokali.

Po stronie agencji za działania dla Da Grasso odpowiadają Żanetta Madaj, PR & Reputation Management Director, Marta Bełza, Head of Reputation Management, oraz Katarzyna Grobel, Junior Account Manager.

Współpraca jest efektem działań new business, a umowę podpisano na rok. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin