Dni produktu polskiego
dodano:
19.10.2006
komentarzy:
0
W Życiu Warszawy można przeczytać o drugiej edycji kampanii promującej polskie marki. Akcja „Dni produktu polskiego”, organizowana przez fundację Dajesz Pracę PL, potrwa do połowy listopada. „Chcemy wśród konsumentów wyrobić nawyk polegający na tym, że w momencie, gdy produkty konkurencyjne nie odbiegają od siebie ceną i jakością, należy sprawdzić kraj pochodzenia i wybrać ten, który został wyprodukowany w Polsce” – mówi Jakub Marczyński z Dajesz Pracę PL.
W ramach kampanii w około 10 tys. wybranych sklepów pojawi się ponad 900 produktów opatrzonych logo akcji. Ponadto klienci będą mogli wesprzeć ją podpisując specjalny „Apel do polskich produktów”. (jk)
Źródło:
Życie Warszawy, Tylko 13 proc. Polaków kupuje krajowe produkty, Tomasz Boguszewicz, 19.10.2006, s. 15