Do zastosowania w PR-ze: proste rady od matek

dodano: 
26.05.2014
komentarzy: 
0

Zazwyczaj ignorujemy te komunikaty, bo nieustannie powtarzane stają się bardzo irytujące. Warto jednak spojrzeć na nie z innej strony. O tym, czego można nauczyć się od matek i jak zastosować ich rady w codziennej pracy możemy przeczytać w serwisie heidicohen.com.

Po pierwsze, bądź konsekwentny i autentyczny we wszystkich swoich działaniach. To podstawa, do które trzeba jeszcze dodać lojalność wobec konsumentów. Po drugie, uważaj na język. Długie zdania, skomplikowane słowa z domieszka korporacyjnego stylu budowania wypowiedzi? Nie, to się nie sprawdza. Badania pokazują, że sprawdzają się krótkie, proste formy oraz przejrzystość w komunikacie. Po trzecie, warto zadbać nie tylko o swoje otoczenie (chaos czy porządek na biurku?), ale też o swoją prezencję. Niestety, pierwsze wrażenie robi się tylko raz. Po czwarte, umiejętnie przyciągaj odbiorców. Stawiaj na merytorykę (wideo, link, zdjęcie itp.), a nie na wulgarny język. On przyciąga, ale tylko na chwilę. Po piąte, zanim znowu zasiądziesz do pracy – idź przewietrz głowę, bo to bardziej sprzyja kreatywności niż kolejna kawa – radzi Heidi Cohen. (kg)

Źródło:

Heidicohen.com, 10 Content Marketing Lessons From Mom, Heidi Cohen, 9.05.2014
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin