Dotrzeć do wyborców na CD lub DVD

dodano: 
19.07.2005
komentarzy: 
0

Od połowy lipca firma GM Records wprowadza specjalną ofertę skierowaną do przedstawicieli sztabów wyborczych proponując przekazywanie treści wyborczych na płytach CD i DVD. „Za kilka miesięcy - podgrzewanymi walką na obietnice, festynami, plakatami, billboardami i ulotkami – emocjom damy upust oddając głos na »nowych« reprezentantów w Parlamencie. W tydzień później będziemy mogli wybierać także prezydenta. Pracownicy sztabów wyborczych już dziś opracowując strategie, zarywają noce poszukując złotego i najbardziej niekonwencjonalnego środka dotarcia do niezdecydowanych wyborców. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom GM Records stworzyło specjalną ofertę, w której proponuje zastąpienie tradycyjnych ulotek wyborczych płytami CD i DVD” – czytamy w informacji prasowej.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin