Drugi etap konkursu Złote Spinacze
dodano:
17.10.2005
komentarzy:
0
„Konkurs Złote Spinacze wszedł w decydującą fazę” – o konkursie na najlepszą kampanię PR pisze Puls Biznesu. Jury ogłosiło listę projektów, które zostały zakwalifikowane do drugiego etapu. W każdej kategorii do głównej nagrody nominowano po trzy projekty. Wyjątkowo w kategorii PR korporacyjny oraz Corporate Social Responsibility wytypowano ich po cztery.
„Zdarzały się zgłoszenia zupełnie przypadkowe, jednak sporo prac prezentowało naprawdę wysoki poziom. Jury nie miało łatwego zadania” – powiedział Paweł Moskalewicz, członek Jury. Niektóre z agencji zostały nominowane w więcej niż jednej kategorii. Ostateczne wyniki konkursu zostaną ogłoszone podczas uroczystej gali 24 listopada w hotelu Radisson SAS w Warszawie.
Źródło:
Puls Biznesu, Ostateczny bój o Spinacz, 17.10.05, s. 15