Dwa konsorcja i agencja w przetargu Generalnej Agencji Ochrony Środowiska

dodano: 
17.12.2010
komentarzy: 
0

Trzy podmioty złożyły oferty w przetargu dotyczącym aktualizacji i uzupełnienia strategii komunikacji na obszarach Natura 2000. W procedurze biorą udział: konsorcjum firm IBC Group Central Europe Holding, ResPublic i P&B International, konsorcjum składające się z firm Profile, ARC Rynek i Opinia, Propeller oraz agencja Made In PR. Złożyła ona najdroższą ofertę, opiewającą na prawie 408 tys. złotych. Najtańsza oferta – IBC Group, ResPublic i P&B International – jest warta 368,2 tys. złotych.

Zwycięzca przetargu odpowiedzialny będzie m.in. za przeprowadzenie badań dotyczących sposobu postrzegania sieci Natura 2000 i poziomu wiedzy na temat oraz organizację szkoleń z zakresu komunikacji i public realtions dla przedstawicieli Regionalnych Dyrekcji Ochrony Środowiska. Oferty będą oceniane według kryterium ceny (64 proc.) i jakości (36 proc.). (ks)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin