Efekty PR? Zacznij od siebie i sprawdź, co posiadasz

dodano: 
23.10.2012
komentarzy: 
0

Chcesz sprawdzić, czy prowadzone przez ciebie działania PR zakończyły się sukcesem? Zacznij od siebie. Przede wszystkim określ jak chciałbyś, żeby wyglądał końcowy efekt twojej pracy – jaki konkretny cel chcesz osiągnąć.

Czy ma to być wzrost wiedzy wśród społeczności lokalnej na temat aktywności CSR twojej firmy? A może chcesz zaktywizować młodzież szkolną dzięki konkursowi o ekologii? Może pracujesz w organizacji non profit i najlepszym wymiernym efektem twoich wysiłków komunikacyjnych będzie wzrost liczby wolontariuszy? Jeśli odpowiednio postawisz samemu sobie pytanie, zawrzesz w nim też odpowiedź na nurtujące kwestie: czym zmierzę wymiar sukcesu oraz jakich danych do tego potrzebuję.

Część z nich mamy cały czas w ręku lub w jej bliskim zasięgu. I nawet nie musimy do tego celu używać mediów społecznościowych. Pomoże nam jak zawsze Google. W dużym skrócie: wystarczy założyć konto, skopiować kod html, umieścić go na swojej stronie internetowej i… nie tylko podziwiać rosnące słupki wykresów, ale zdobyć cenne informacje o naszych odwiedzających. Możemy sprawdzić o ile wzrósł ruch na stronie w czasie prowadzenia kampanii, ilu unikalnych użytkowników weszło na podstronę konkursu, z jakiego byli regionu Polski i nie tylko.

O tym jak zbierać przydatne do mierzenia efektów PR dane, w jaki sposób analizować efekty i jak przedstawiać ich wyniki dowiecie się na najbliższym szkoleniu „DIY, czyli jak skutecznie przeprowadzić pomiar efektów działań PR i marketingowych”, już 29.10 w Warszawie.

Poznaj szczegółowy program szkolenia.

Zapisz się już dziś!

 

Zapraszam
Magdalena Grabarczyk – Tokaj

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin