Effective PR dla nowej szaty JELP

dodano: 
23.11.2004
komentarzy: 
0


Agencja Effective Public Relations prowadzi działania PR dla duńskiej firmy Danlind, producenta proszku do prania JELP. Działania komunikacyjne obejmują media relations, sampling produktu do szpitali w okresie wrzesień 2004 - styczeń 2005, wsparcie w punktach sprzedaży poprzez materiały POS. W przyszłości planowana jest konferencja medyczna dla lekarzy i położnych, która ma poinformować o „hipoalergicznych właściwościach proszku do prania bielizny niemowlęcej i odzieży dziecięcej”. - W przyszłości planowane jest szersze wsparcie PR dla tej marki, prowadzone są rozmowy, aby te działania prowadziła nasza agencja, Effective PR – poinformowała Joanna Bartnik. Ostatnio producent proszku dla dzieci i alergików – JELP zdecydował o wprowadzeniu na polski rynek zupełnie odmienionej szaty graficznej. Emocjonalny charakter marki podkreśla nowy element serduszka. Zmianie szaty proszku JELP towarzyszy także kampania reklamowa w prasie handlowej oraz w prasie dla rodziców.
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin