Egipt zaczyna od Polski

dodano: 
05.03.2010
komentarzy: 
0

Egipska Organizacja Turystyczna rozpoczęła nową kampanię skierowaną do turystów, pod hasłem „Egipt – tu wszystko się zaczyna”. Rozpoczęła się ona już w pięciu krajach (w tym w Polsce), natomiast docelowo ma objąć 26 państw. Zostanie ona przeprowadzona z użyciem telewizji, Internetu i nośników zewnętrznych. Poza nowym hasłem promocyjnym, turystów do odwiedzenia Egiptu ma zachęcać także nowe logo, w które wkomponowano znak przypominający egipski symbol wieczności – Ankh, oraz przebudowana witryna internetowa. Dodatkowo Egipt zaistniał na portalach takich jak Twitter i Facebook.

Za działania z zakresu PR towarzyszące kampanii w Polsce odpowiada agencja Made In PR. Do jej zadań należy doradztwo wizerunkowe, budowanie i realizacja strategii działań promocyjnych na rok 2010, organizacja eventów oraz działania typu B2B. Została ona wybrana w drodze przetargu zorganizowanego przez Biuro ds. Turystyki Ambasady Egiptu. Za współpracę, która potrwa rok, odpowiada Monica Ponce Jakubowska.

Jak podał na konferencji inaugurującej kampanię Ahmed Shokry z ambasady Egiptu, w 2008 roku Egipt odwiedziło 600 tys. polskich turystów. (ks)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin