Ekspert o kontaktach z dziennikarzami

dodano: 
26.07.2006
komentarzy: 
0

Na łamach Pulsu Biznesu Piotr Lignar udziela rad dotyczących kontaktów firm z dziennikarzami. Przypomina o tym, że firmy mają obowiązek udzielania mediom informacji na temat prowadzonej działalności gospodarczej. Zaznacza on jednak, że tryb, forma i zakres udzielania informacji zależy od ustaleń zawartych przez obie strony. Specjalista sugeruje, że najlepszą postawą wobec mediów jest „ostrożna przychylność”.
Lignar przypomina zasady udzielania autoryzacji oraz przygotowania konferencji prasowych. Jego zdaniem nawet małe firmy, które jednak mają do pokazania coś ciekawego, powinny je organizować. Ważny jest interesujący temat, np. wprowadzenie nowej technologii czy oryginalny system organizacji pracy. Takie spotkanie można wzbogacić na przykład o pokaz lub zwiedzanie firmy.

Źródło:

Puls Biznesu, Pytania do eksperta. Jak rozmawiać z dziennikarzami, Piotr Lignar, 26.07.06, s. 23
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin