Eskadra promuje Białystok

dodano: 
03.06.2008
komentarzy: 
0

„Wschodzący Białystok” - to hasło, które w najbliższych latach ma promować stolicę województwa podlaskiego. Strategię promocji i komunikacji marketingowej dla Białegostoku na zlecenie Urzędu Miasta przygotował dział MarketPlace Grupy Eskadra.

Strategia zakłada, że wyróżnikiem Białegostoku jest jego wielokulturowość. Jej autorzy, oprócz poparcia przedstawicieli Urzędu Miasta zyskali też przychylność mieszkańców uczestniczących w spotkaniach konsultacyjnych i w sondzie zorganizowanej przez media lokalne.

Białystok został określony jako „wschodzący” przede wszystkim z uwagi na położenie geograficzne i perspektywy rozwojowe. „Wschodzący Białystok” ma być w tym ujęciu uniwersalną metaforą, do zastosowania zarówno w turystyce, gospodarce, nauce, jak i komunikacji z mieszkańcami.

W ramach Grupy Eskadra działają: Eskadra Marketing Services, Eskadra Events, Eskadra Szkolenia i Seminaria, Opcom Grupa Eskadra, Eskadra Market Place, Eskadra Publica. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin