Etyka w PR?

dodano: 
12.09.2006
komentarzy: 
4

Wywiad z Rafałem Czechowskim w Dodatku branżowym Pulsu Biznesu dotyczy tematów związanych z realiami polskiego rynku PR. Czechowski, prezes PSPR-u, odpowiada m.in. na pytania o praktyki korumpowania mediów przez pracowników PR, o dylematy etyczne wynikające ze wspierania przez agencje PR koncernów farmaceutycznych, a także o warunki pracy w polskich firmach PR.
Czechowski odwołuje się do inicjatyw samoregulujących branży: „W Polsce do stosowania etycznych zachowań profesjonalnych zobowiązują się członkowie organizacji, którą kieruję oraz pracownicy agencji zrzeszonych w Związku Firm PR (ZFPR). Nikomu spoza tego kręgu, liczącego kilkaset spośród co najmniej kilkunastu tysięcy osób pracujących w zawodzie, nie możemy nakazać, by przestrzegał jakichkolwiek reguł. (…) Możemy więc działać jedynie PR-owo, edukować i wskazywać dobre standardy, tudzież potępiać czarne owce”. Pytany o działalność Rady Etyki PR Czechowski zauważa: „Rada działa zaledwie od kilku miesięcy. Dajmy jej czas. Jak wiem, pracuje nad niejedna sprawą, ale w swoich decyzjach… jest całkowicie suwerenna”.

Źródło:

Puls Biznesu Dodatek, Subtelność kontra wulgarność, z Rafałem Czechowskim rozmawiał Karol Jedliński, 11.09.06, s. XII
komentarzy:
4

Komentarze

(4)
Dodaj komentarz
18.09.2006
11:00:19
krasnoludek
(18.09.2006 11:00:19)
A może by Pan Rafał Czechowski opowiedział nam o akcji krasnoludkowej w swojej agencji.....
15.09.2006
10:03:44
... do Zeldy
(15.09.2006 10:03:44)
Ręcę opadają jak się czyta takie posty jak Twoje. Etyczna to Ty nie jesteś na pewno.
13.09.2006
14:58:33
zelda
(13.09.2006 14:58:33)
i członkowie PSPR jeszcze;) Jeśli mam być tak etyczna jak prezes ZFPR, to dziękuję bardzo za taki zaszczyt...
13.09.2006
13:10:58
tratarata
(13.09.2006 13:10:58)
Czyli co? ZFPR jest etyczny a reszta nie?
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin