Euro M dla Dni Polsko-Japońskich

dodano: 
02.02.2007
komentarzy: 
0

Agencja public relations Euro M z Wrocławia wygrała konkurs ogłoszony przez Stowarzyszenie Współpracy Polsko-Japońskiej YUJIN na organizację VI edycji Dni Polsko-Japońskich. W ramach umowy agencja odpowiada m.in. za przygotowanie i realizację wszystkich spotkań zaplanowanych w programie wydarzenia, relacje z mediami, pomoc w ubieganiu się o patronaty oraz współpracę ze sponsorami.
VI edycja spotkań polsko-japońskich na Dolnym Śląsku jest pierwszą, która jest wspierana przez agencję PR-owską. Do tej pory Stowarzyszenie YUJIN organizowało Spotkania we własnym zakresie. Spotkania, których tematem jest „Japonia wczoraj i dziś: kultura, sztuka, gospodarka”, odbędą się w dniach 9 - 11 marca we Wrocławiu. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin