Euro RSCG o swoim sukcesie...

dodano: 
27.06.2008
komentarzy: 
0

Agencja Euro RSCG Sensors w rankingu najlepszych agencji PR w 2008 roku przeprowadzonym przez Home&Market zajęła 2 miejsce, awansując w porównaniu z zeszłym rokiem z dalszych pozycji. Zdaniem respondentów agencja jest najlepsza pod względem znajomości mediów oraz szybkości reakcji na zmiany.


Redakcja
:Co według agencji oznaczają skuteczne relacje z mediami?

Katarzyna Przewuska:Media relations nadal stanowią jeden z najważniejszych obszarów zaangażowania agencji public relations. Miarą skuteczności w relacjach z mediami jest dotarcie z komunikatem do grup docelowych. Działania public relations wokół wprowadzenia na rynek Volvo C30 czy Peroni Nastro Azzurro lub realizowana ostatnio akcja edukacyjna Ogólnopolski Tydzień Walki z Otyłością Psów i Kotów były „widoczne” w mediach i zapewne to jest główną definicją skuteczności w opinii klientów.

Na co dzień o skuteczności decyduje umiejętność profilowania informacji, znajomość branży klienta, kreatywność w komunikowaniu, rzetelność przekazywanych informacji, a także po prostu dostępność dla dziennikarza. Przede wszystkim jednak skuteczne relacje z mediami budowane są w oparciu o skuteczne strategie komunikacji, a właśnie w kategorii „jakość proponowanych strategii” także otrzymaliśmy najwyższą notę ze wszystkich agencji PR (4,7).

Red.:Co jest ważne w kontakcie z mediami podczas obsługi klientów biznesowych, w tym spółek giełdowych?
KP:Najważniejsze, aby w rozmowie być partnerem dla dziennikarza, posiadać wiedzę na temat branży i firmy, znać potrzeby danego medium. Liczy się terminowość, dostępność i umiejętność poszukiwania nowych kontekstów dla tej samej informacji, aby była atrakcyjna dla wielu mediów. W Euro RSCG Sensors klienci obsługiwani są przez trzy działy, specjalizujące się w komunikacji korporacyjnej, konsumenckiej i relacjach inwestorskich, Każdy z zespołów prowadzony jest przez konsultantów z wieloletnim doświadczeniem w danej dziedzinie. To zapewnia dobre zrozumienie klienta i dobre zrozumienie mediów.

Red.:Co oznacza bycie najlepszym pod względem szybkości reakcji na zmiany?

KP:Oznacza bycie najlepszym (uśmiech) - bo public relations to ciągłe reagowanie na zmianę, dostosowywanie komunikacji do wydarzeń gospodarczych, społecznych i politycznych, do działań konkurencji, do zachowań konsumentów. Cieszymy się, że nasi klienci tak odbierają naszą pracę, w końcu tę filozofię działania mamy wpisaną w nazwę agencji.

Rozmawiała Aleksandra Łuczak

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin