Event narzędziem PR-u, PR celem Eventu

dodano: 
14.07.2011
komentarzy: 
0

Eventy to jedna z gałęzi marketingu, która stwarza możliwości bezpośredniego kontaktu z grupą docelową i kreowania marki Klienta zgodnie z jego założeniami. Rożne cele organizacji eventów to najlepszy dowód na to, jak liczne korzyści płyną z realizacji tego typu wydarzeń. Ustalenie priorytetów i efektów, które klient chce osiągnąć to podstawowe rozmowy poprzedzające organizację eventu. Otwarte podejście zarówno od strony Klienta jak i od strony agencji to gwarancja udanej współpracy. Przejrzystość celów, ale też przedstawienie możliwości finansowych Klienta sprawia, że możemy dopasować strategię projektu do efektu, który chcemy osiągnąć.

Coraz więcej zleceniodawców agencji Eventowych i PR-owych wie, że chcąc budować swój wizerunek w jak najszerszych kręgach odbiorców poza organizacją wydarzenia powinni współpracować z mediami. Stąd też coraz częstsza potrzeba łączenia wydarzeń z działaniami PR-owymi. Klienci wiedzą, że wydarzenie o niespotykanej, ważnej tematyce i kreatywnych rozwiązaniach może przejść niezauważone i nie osiągnie wtedy odpowiedniego zasięgu. Wsparcie od strony wizerunkowej staje się więc nieuniknione. Pytanie tylko, w jaki sposób współpracować z dziennikarzami, aby mieć  ich po swojej stronie? Jak selekcjonować informacje, będąc jednocześnie profesjonalnym partnerem we współpracy z mediami? I wreszcie: jak profesjonalnie organizować wydarzenia, które mają kształtować wizerunek marki?

Na te i wiele innych pytań odpowie Państwu Marzena Godlewska – Dyrektor Zarządzający Mea Group w trakcie szkolenia „Event narzędziem PR-u, PR celem Eventu – planowanie i organizacja eventów nastawionych na korzyści wizerunkowe i publicity.” Już 21 lipca w Warszawie. Zapraszamy!

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin