Facebook stworzył własną talię kart

dodano: 
24.02.2016
komentarzy: 
0

Serwis wpadł na niecodzienny pomysł. Postanowił zrobić prezent agencjom, z którymi współpracuje. Wysłał do nich talię 54 ilustrowanych kart – informuje adweek.com.

Talia została wykonana przez agencję kreatywną Human After All z Londynu. Uwagę zwraca nie tylko sam pomysł, ale również sposób wykonania kart – czytamy. Na każdej z nich przedstawiono unikalne zdjęcie i zamieszczono informację o Facebooku i jego brytyjskich użytkownikach.

Na kartach znajdziemy m.in. rapera Jay’a Z, Jona Snowa – bohatera „Gry o tron” czy piłkarza Cristiano Ronaldo – pisze portal.

Zawartość talii jest personalizowana w zależności od tego, kto ma ją otrzymać. Poza Wielką Brytanią, specjalne pakiety dla konkretnych krajów, zawierające karty o alternatywnych grafikach i informacjach, zostały również przygotowane dla Francji, Włoch oraz Hiszpanii – podaje źródło.

Jak czytamy na koniec, w sumie Facebook wysłał ponad tysiąc talii kart. Agencja Human After All stworzyła ponadto duży plakat dla Facebooka, by ten mógł powiesić go w swojej siedzibie oraz wysłać do klientów. (ak)

Zdjęcia: http://www.creativebloq.com/product-design/facebook-playing-cards-21619327

Źródło:

adweek.com, Facebook Made an Amazing Deck of Playing Cards With Marketing Insights for Agencies, Tim Nuud, 22.02.2016
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin