Firmy nie inwestują w social media

dodano: 
22.10.2012
komentarzy: 
0

Ponad jedna trzecia firm prowadzi działania marketingowe w portalach społecznościowych. A 84 proc. przedsiębiorstw przeznacza poniżej 1 proc. budżetu na komunikację – wynika z badania „Social Enterprise – skala zaangażowania firm w social media” firmy NoNoobs.pl.

Media społecznościowe skupiają miliony potencjalnych klientów, jednak firmy nie inwestują wielkich środków w działania marketingowe. Z badania serwisu wynika, że firmy głównie korzystają z narzędzi marketingowych, takich jak: strona internetowa (100 proc.), prasa (80 proc.) czy gazety i ulotki (76 proc.). Profil w mediach społecznościowych wykorzystywany jest przez 36 proc. firm. Wśród nich 78 proc. ma konto na FB, 4 proc. – na NK.pl. Ile firmy inwestują w social media?10 proc. firm przeznacza na ten cel od 200 do 5000 zł rocznie, 11 proc. – więcej niż 5000 zł, 16 proc. firm wyda więcej niż 1 proc. budżetu.

W badaniu wzięło udział 200 firm. (kg)

Źródło:

Dziennik Gazeta Prawna, Nie taki social łatwy, jak go malują, Michał Fura, 22.10.2012
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin