Firmy z najlepszym wizerunkiem to…

dodano: 
26.10.2007
komentarzy: 
0

W Manager Magazin możemy przeczytać o mistrzach wizerunku. „W ubiegłorocznym rankingu Image Profile, czyli firm, które cieszą się w oczach menedżerów najlepszym wizerunkiem, bezkonkurencyjne okazały się przedsiębiorstwa IT i motoryzacyjne”- czytamy w artykule Moniki Kruszewskiej.

W tegorocznym rankingu zwyciężyła Grupa Żywiec, która poprawiła swą pozycję aż o 27 miejsc w stosunku do wyniku z zeszłego roku. Kampania „Prawie robi różnicę” wyraźnie wpłynęła na poprawę wizerunku firmy. Podobnie jak Grupa Żywiec, wysoki skok zanotował ING Bank Śląski – awansował o 34 miejsca: obecnie jest na 13-tej pozycji, pisze Kruszewska.

Najgorzej wypadły firmy takie jak: TP (ostatnie miejsce), Ciech, który spadł o 71 pozycji, Grupa Metro (spadek o 66 pozycji), czytamy w artykule.

„Największe wzrosty zanotowały te firmy, które w minionym roku sporo pieniędzy przeznaczyły na działania komunikacyjne”, twierdzi Michał Soroczyński na łamach magazynu.

Według oceniających menedżerów „najlepszym sposobem wykreowania wizerunku firmy jest strona internetowa. Na kolejnych, prawie równorzędnych miejscach znalazły się kampanie promocyjne wspomagające sprzedaż i informacje dla akcjonariuszy, a także wszelkiego rodzaju reklama”, pisze Kruszewska. (ak)

Źródło:

Manager Magazin, Mistrzowie wizerunku, Monika Kruszewska, 01.10.2007, s.26-28
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin