Gdynia przyjazna biznesowi

dodano: 
22.07.2008
komentarzy: 
1

Gdynia zmienia wizerunek, donosi prasa. Puls Biznesu przekonuje, że Gdynia stawia na promocję miasta jako nowoczesnego ośrodka biznesu i rekreacji.

„Cinkciarze, marynarze, sklepy Baltona i ORP Błyskawica już od jakiegoś czasu nie są znakami rozpoznawczymi miasta” - z dumą przekonuje Joanna Grajter, rzecznik prasowy UM Gdyni. Widać to, zdaniem rzeczniczki, zwłaszcza latem, kiedy w mieście organizowane są wielkie koncerty, takie jak Open’er czy obecnie trwająca wystawa artystyczna Gdynia Design Days.

Gdynia chce stworzyć coś nowego - przyciągnąć do siebie zarówno ludzi młodych, jak i biznes i pomóc im w spotkaniu się, przekonuje Grajter.(ał)

Źródło:

Puls Biznesu, Chcemy stworzyć dobry klimat dla nowoczesności, rozmawiał Bartłomiej Rabij, 21.07.08, s.16
komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
22.07.2008
11:51:31
Stanisław Pogor...
(22.07.2008 11:51:31)
Co to znaczy "zmienia" ? Gdynia jako miasto przyjazne dla biznesu znane jest od lat. Przykładem jest choćby kampania z hasłem "Gdy inwestujesz - Gdynia".
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin