Gdynia przyjazna biznesowi
dodano:
22.07.2008
komentarzy:
1
Gdynia zmienia wizerunek, donosi prasa. Puls Biznesu przekonuje, że Gdynia stawia na promocję miasta jako nowoczesnego ośrodka biznesu i rekreacji.
„Cinkciarze, marynarze, sklepy Baltona i ORP Błyskawica już od jakiegoś czasu nie są znakami rozpoznawczymi miasta” - z dumą przekonuje Joanna Grajter, rzecznik prasowy UM Gdyni. Widać to, zdaniem rzeczniczki, zwłaszcza latem, kiedy w mieście organizowane są wielkie koncerty, takie jak Open’er czy obecnie trwająca wystawa artystyczna Gdynia Design Days.
Gdynia chce stworzyć coś nowego - przyciągnąć do siebie zarówno ludzi młodych, jak i biznes i pomóc im w spotkaniu się, przekonuje Grajter.(ał)
Źródło:
Puls Biznesu, Chcemy stworzyć dobry klimat dla nowoczesności, rozmawiał Bartłomiej Rabij, 21.07.08, s.16