Głośno o firmie

dodano: 
09.08.2007
komentarzy: 
0

Czy są jakieś sposoby na spowodowanie pozytywnego rozgłosu wokół własnego przedsiębiorstwa? Artykuł na portalu americanchronicle.com przedstawia trzy z nich.
Jego autorka, Mary White, twierdzi, że kluczowe jest stworzenie i wdrożenie planu public relations, dzięki któremu przyciągnie się uwagę mediów do naszej firmy. Poleca przygotowanie wydarzenia specjalnego np. z okazji otworzenia nowego biura lub imprezy otwartej. To pozwoli, zdaniem White, na zaproszenie obecnych i potencjalnych klientów do naszej siedziby oraz zainteresowanie mediów naszą działalnością.
Autorka radzi także, aby podjąć wyzwanie wystąpień publicznych na kongresach, konferencjach i seminariach. Przypomina ona, że przecież wiele organizacji przygotowuje spotkania, na które warto wysłać jednego z pracowników po to, by wygłosił przemówienie na temat związany z działalnością firmy. Sama obecność pozwala wypromować przedsiębiorstwo i wymienić się wizytówkami z innymi.
Jako trzeci sposób, White wymienia wejście we współpracę z organizacją typu non-profit. Działalność charytatywna pozwoli nie tylko pomóc społeczności, ale również stworzy pozytywny wizerunek strony zaangażowanej. (ak)

Źródło:

americanchronicle.com
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin