Graficzny świat PR
Obszerny artykuł na temat corporate design, będącego „jednym z elementów tworzenia public relations” zamieszcza Nasz Rynek Kapitałowy. Czytamy w nim o sztuce, szacie graficznej (na przykładzie produktów finansowych), o łączeniu ze sobą wielu elementów reklamy, designu, ich funkcji użytkowych z reklamowymi i wizerunkowymi. „Sztuka w społeczeństwie stosowana jest w celu informowania o świecie; wykorzystuje się ją, aby podnieść prestiż osób, instytucji i wydarzeń. Funkcje te bezpośrednio odnoszą się do działań PR i do corporate design”. Paweł Kocoń, autor artykułu, przybliża jak wpływają na nas kolory, kształty, formy i „jak to się dzieje, że sztuka wywiera wpływ na odbiorcę”. Wyjaśnia jak projektowane były szaty graficzne kart Maestro, BPH Premium Club i Raiffeisen Bank, przy czym zaznacza, że nie są one „tylko produktem bankowym ale także (...) doskonałym medium reklamy i public relations”.