Grupa Fresh promuje Poznań nad morzem

dodano: 
17.07.2007
komentarzy: 
0

Grupa Fresh rozpoczyna akcję promocyjną Poznania. Przedmiotem umowy podpisanej między Urzędem Miasta Poznania a agencją jest organizacja cyklu eventów w nadbałtyckich miejscowościach. Głównym celem realizowanego projektu jest zachęcenie Polaków do odwiedzin Poznania „przy okazji” wyjazdów lub powrotów z wakacji.
Na plażach powstaną dziecięce wioski ― „Poznańskie ogródki plażowe”, które będą otoczone bannerem z makietą poznańskiego Starego Rynku; w nich będą się odbywać konkursy i zabawy nawiązujące do poznańskich tradycji m.in. wyścigu koziołków, wyścigu na rowerze „Starego Marycha”, lepieniu rogali marcińskich w piasku. Grupa Fresh rozpoczyna projekt 20. lipca w Ustce. Na trasie akcji promującej Poznań jest pięć miejscowości, które „poznańskie ogródki plażowe” odwiedzą do końca wakacji w czasie weekendów. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin