Impactory 2005 rozdane

dodano: 
24.02.2006
komentarzy: 
0

Ogłoszono wyniki głosowania Akademii Reklamy na najbardziej podziwianych ludzi i firmy w mediach i reklamie. Za Człowieka Roku 2005 Akademia uznała Prezesa TVN, Piotra Waltera, głównego autora dynamicznego rozwoju stacji. W wyniku głosowania Akademia, której członkami są seniorzy sektora mediów i reklamy wskazani przez organizacje branżowe.
Zwycięzcami w kolejnych kategoriach zostali:
1. Kamil Durczok - Najbardziej Wiarygodny Dziennikarz Roku,
2. TVN 24 - Najbardziej Wiarygodne Medium Roku,
3. Heyah - Najbardziej Wiarygodny Reklamodawca Roku,
4. PZL - Najbardziej Podziwiana Agencja Reklamowa Roku,
5. Mediacom - Najbardziej Podziwiany Dom Mediowy Roku,
6. Partner of Promotion - Najbardziej Podziwiana Agencja PR Roku,
7. Peppermint - Najbardziej Podziwiana Agencja BTL Roku,
8. Clear Channel Poland - Najbardziej Podziwiana Firma Outodoorowa Roku,
9. Najbardziej Podziwiany Instytut Badawczy Roku- SMG KRC,
10. Hypermedia - Agencja Interaktywna Roku
Głosowanie odbyło się pod nadzorem firmy audytorskiej KMPG. W uroczystej gali wzięło udział około 300 osób (zainteresowanie było tak duże, że tydzień przed imprezą organizator wstrzymał sprzedaż biletów na galę). W kategorii Najbardziej Podziwiana Agencja PR roku oprócz Partner of Promotion nominowane były Rowland Communication oraz Sigma.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin