Indie kreują swój wizerunek w Davos

dodano: 
30.01.2006
komentarzy: 
0

Na łamach Rzeczpospolitej możemy przeczytać o tym, w jaki sposób Indie promują swój kraj na Światowym Forum Ekonomicznym w Davos. „Indie wszędzie” to hasło prowadzonych działań. Jak informuje Ajay Khanna, prezes India Brand Equity Foundation, jest to holistyczny plan obejmujący wszystkie formy promocji, a także wiele dziedzin życia od gospodarki po kulturę i sztukę. W ramach prowadzonych działań na ulicach pojawiły się specjalne plakaty, a w hotelach zarezerwowanych dla gości konferencji, co wieczór odbywały się indyjskie imprezy. Prowadzone działania mają na celu przyciągniecie zagranicznych inwestorów. Koszty promocji, około 4 mln dolarów, zostały pokryte przez największe firmy Konfederacji Przemysłu Indyjskiego.

Źródło:

Rzeczpospolita, Hindusi walczą w Szwajcarii o popularność, Anita Błaszczak, 28-29.01.06, s. B2
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin