Instagram tworzy przewodniki po prezentach

dodano: 
12.12.2018
komentarzy: 
0

Instagram we współpracy z markami stworzył prezentowe przewodniki #InstaGiftGuide – portal poinformawał o tym na stronie swojego biura prasowego.

We współpracy z 34 markami serwis przygotował sześć poradników, z których każdy powstał na podstawie jednego z popularnych w aplikacji w 2018 roku hashtagów: #CatsOfInstagram, #Tutting, #OddlySatisfying, #FingerBoarding, #Vaporwave i #IseeFaces.

Platforma przypomina, że dzięki nowym sposobom robienia zakupów użytkownicy mogą łatwo przeglądać interesujące ich produkty w jednym miejscu.

Instagram zadeklarował, że przedmioty wymienione w tegorocznych #InstaGiftGuide zostały przekazane Bottomless Closet, organizacji non-profit, której celem jest pomoc w osiągnięciu sukcesu zawodowego kobietom, będącym w trudnej sytuacji na rynku pracy. (bm)

Źródło:

instagram-press.com, Introducing the #InstaGiftGuide, 11.12.2018; Zdjęcie główne: instagram-press.com
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin