.

Instytucja najwyższego społecznego zaufania

dodano: 
29.03.2005
komentarzy: 
1

Newsweek informuje, że policja dba o swoją markę. Jej szef, Leszek Szreder, każe „wszystkim specom od reklam, aby przychodzili do niego po pozwolenie na wykorzystywanie policyjnych symboli”. „»Pozytywny wizerunek to fundamentalny czynnik w procesie budowania gospodarczego sukcesu i społecznego statusu każdej firmy«. Podobnie jest z policją, która – podkreśla komendant – »wytrwale buduje swój wizerunek i stabilną pozycję instytucji najwyższego społecznego zaufania«”.

Źródło:

Newsweek, Ratunku, policja!, 28.03.05, s. 8
komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
29.03.2005
14:10:48
Maciek
(29.03.2005 14:10:48)
Coś tu jest nie tak. PR polega, w swoim idealistycznym, ale bardzo skutecznym założeniu, na mówieniu prawdy. Ubraniu jej w ładne ciuszki, załataniu w nich dziur, podkreśleniu walorów i dokonaniu lekkiego retuszu. Aby było się rzeczywiście czym chwalić, całe to przedsięwzięcie powinno się więc zacząć od przygotowania tych, którzy do tej instytucji należą. Nie może być tak, że PR przyniesie policji wspaniałą reputację, że wszyscy popadną w zachwyt, ale sami policjanci nie wprowadzą żadnych zmian. PR-wewnętrzny powinien być moim zdaniem pierwszym krokiem. I nie tyle wśród nowych, wykształconych rekrutów, ile wśród starszej kadry, której metody postępowania zatrzymały się na etapie sprzed kilku lat. Mam tu na myśli w szczególności komendy w małych miejscowościach. Przykład: kilka miesięcy temu chciałem dowiedzieć się czegoś więcej na temat rekrutacji w policji i postanowiłem udać się do szanownego gmachu komendy rejonowej ze starannie przygotowaną aplikacją. Moje dokumenty nie znalazły się jednak w bazie danych, ponieważ komendant nie potrzebował dodatkowej lektury poza tą, która już leżała na jego biurku. Argumentacja tak pochopnego odrzucenia mojej prośby była bardzo marna. Takie zachowanie wskazuje na ogromne braki w całym systemie informacyjnym o działalności i rekrutacji policji. Działania PR powinny być zatem rozłożone na budowanie wizerunku na zewnątrz oraz PR wewnętrzny oparty o cały szereg szkoleń dla pracowników. No i przydałoby się zrobić coś z tym bałwanem, który ozdabia stronę internetową Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu. Zobaczcie sami: http://www.wielkopolska.policja.gov.pl/
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin