iPhone inspiruje

dodano: 
24.08.2010
komentarzy: 
0

Po sukcesie produktów firmy Apple, takich jak iPod, iPad czy iPhone, inne firmy coraz częściej sięgają po ten rodzaj promocji i nazywają swoje produkty w podobny sposób – pisze guardian.co.uk

Portal jako przykłady wymienia m.in. sieć restauracji KFC, która do swojego menu wprowadziła nowy rodzaj kanapki - iTwist czy maszynkę do golenia iTrim Stubble firmy BaByliss. Niektóre firmy idą o krok dalej i tworzą całe zestawy „i” tak, jak np. Bio Ionic, która oferuje komplet do pielęgnacji włosów Bio Ionic's iTools, w którego skład wchodzą m.in. szczotka iBrush, lokówka iCurl, suszarka iDry oraz prostownica iSmooth. (rg)

Czytaj więcej

Źródło:

guardian.co.uk
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin