Jak dotrzeć do dziennikarza?

dodano: 
10.02.2005
komentarzy: 
0

„Dziennikarz to narzędzie, za pomocą którego rzecznik prasowy przekazuje informacje. Musi on jednak opanować sztukę posługiwania się tym narzędziem” – pisze na łamach Służby Zdrowia Grzegorz Żurawski. Autor radzi, jak współpracować z dziennikarzami. Po pierwsze, należy pamiętać, że dziennikarze mają mało czasu, dlatego „pomagajmy i nie zawracajmy głowy”. Po drugie, aby dotrzeć do właściwego odbiorcy należy zdefiniować cel, któremu ma służyć informacja prasowa. „To znaczy - zastanówmy się, po co chcemy ją rozpowszechnić i co zmierzamy w ten sposób osiągnąć” – pisze Żurawski.

Źródło:

Służba Zdrowia, Jak się sprzedawać, 07.02.05, s. 21
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin