Jak PR-owiec może pomóc dziennikarzowi

dodano: 
16.09.2009
komentarzy: 
0

Halo! Informator Mediowy (him.pl) to nowy serwis ułatwiający szybki przepływ informacji między PR-owcami a światem mediów. Celem projektu jest zapewnienie dziennikarzom dostępu do pożądanych informacji, zaś PR-owcom możliwość dotarcia z informacją do właściwych dziennikarzy. Podobne rozwiązania są bardzo popularne w innych krajach np. w Wielkiej Brytanii. Zasada działania him.pl jest bardzo prosta.

Zasada działania him.pl jest bardzo prosta. Dziennikarze przesyłają zapytania i prośby o dostarczenie wypowiedzi eksperckich, konkretnych danych czy zdjęć do bazy serwisu. Dzięki kategoryzacji zapytania trafiają na skrzynkę mailową odpowiednich PR-owców. W ten sposób dziennikarz sprawnie może uzyskać pomoc, a PR-owiec wpływ na tekst z możliwością przedstawienia swojego stanowiska czy promocję odpowiedniej marki.

him.pl obejmuje bazę użytkowników systemu złożoną z dwóch części – dziennikarzy i PR-owców. Pierwszym etapem jest zgromadzenie odpowiedniej liczby zainteresowanych PR-owców, by w przypadku pojawienia się pierwszych maili od dziennikarzy dysponować pełnym potencjałem serwisu. We wrześniu będzie trwała rejestracja PR-owców, aby z początkiem października rozpocząć promocję wśród dziennikarzy.

Po zarejestrowaniu się w bazie him.pl, korzystanie z serwisu będzie nieodpłatne. Wszelkie pytania i uwagi prosimy kierować pod adres kontakt@him.pl.
Informacja promocyjna

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin