Jak układa się współpraca bankowców i dziennikarzy?

dodano: 
25.05.2010
komentarzy: 
0

Polityka informacyjna w wykonaniu BZ WBK i ING Banku Śląskiego została najwyżej oceniona przez 61 dziennikarzy ekonomicznych, biorących udział w badaniu przeprowadzonym w marcu i kwietniu przez ARC Rynek i Opinia. Docenili oni także pracę biur prasowych banków PEKAO SA, PKO BP, Deutsche Banku i MultiBanku. W ramach tego samego badania dziennikarzy zapytano o oczekiwania wobec współpracy z bankami. Okazało się, że najważniejsze dla nich są: szybkość działania i dostęp do dobrze poinformowanych specjalistów w bankach. Dziennikarze zwrócili także uwagę na personalizację wysyłanych materiałów prasowych i dopasowywanie ich do zagadnień, jakimi zajmują się ich odbiorcy. Jak zaznaczali respondenci biorący udział w badaniu, wysyłane do nich informacje powinny być także osadzone w jak najszerszym kontekście, i o ile to możliwe, uzupełnione o porównania i opisy sytuacji na rynku.
Badanie dotyczące polityki informacyjnej banków zostało przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia po raz szósty. Pierwsza jego edycja odbyła się w 2000 roku. (ks)

Informacja o badaniu dostępna jest tu.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin