Kampania Clear Channel i UNICEF-u

dodano: 
28.10.2005
komentarzy: 
0

W ponad 50 krajach na 5 kontynentach na nośnikach Clear Channel będzie można oglądać zwycięski plakat wspierający kampanię edukacyjną UNICEF na rzecz pomocy dzieciom dotkniętym przez AIDS. 27 października w Johannesburgu, Londynie i Nowym Jorku artyści i osobistości życia publicznego wspólnie z przedstawicielami Clear Channel i UNICEF, wzięli udział w uroczystym odsłonięciu plakatu, który będzie wspierał kampanię na całym świecie. W ten sposób Clear Channel oraz UNICEF rozpoczęli pierwszą globalną kampanię, której celem jest zwiększenie świadomości dotyczącej problemu HIV/AIDS wśród dzieci i młodzieży.
Kampania jest wynikiem konkursu na projekt plakatu, w którym uczestniczyło 300 agencji reklamowych z 30 krajów. Zwycięski plakat zaprojektowała agencja Bester Burke z Afryki Południowej. Na świecie kampania zadebiutuje w listopadzie. W Polsce obejmie co najmniej 500 powierzchni nośników typu citylight w 8 głównych miastach Polski i rozpocznie się na przełomie grudnia i stycznia.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin