Kampania promocyjna 64. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego
Do 4 sierpnia o obchodach 64. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego Polakom przypominać będą: 30 sekundowy spot, billboardy i citylighty oraz dodatek do gazety ogólnopolskiej.
Billboardy i citylighty, łącznie 500 nośników, na których prezydent stolicy zaprasza na obchody, są już widoczne na ulicach Warszawy, Poznania, Szczecina, Krakowa, Trójmiasta, Wrocławia oraz w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym.
Spot emitowany jest w pięciu programach Telewizji Polskiej oraz na infoscreenach w warszawskim metrze.
Okolicznościowa broszura przedstawiająca przebieg Powstania oraz dalsze losy ludności cywilnej oraz żołnierzy AK, oprócz dystrybucji wraz z dziennikiem Rzeczpospolita, została także przeznaczona do dodatkowego rozdawnictwa. Broszura opatrzona jest słowem wstępnym prezydent Warszawy. Kampania została przygotowana przez Miasto st. Warszawa Film znajduje się na serwerze FTP pod adresem. (kk)