Kielce na weekend

dodano: 
31.07.2008
komentarzy: 
2

15 sierpnia rozpocznie się ogólnopolska kampania billboardowa promująca Kielce. Akcja outdoorowa jest główną nagrodą w konkursie Złote Formaty w ramach zorganizowanego przez Ströer Out-of-Home Media II Festiwalu Promocji Miast i Regionów.

Dwutygodniowa kampania o wartości 100 tys. zł będzie prowadzona na 300 billboardach Grupy Ströer w pięciu miastach: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Lublinie i Katowicach. Celem promocji jest zachęcenie mieszkańców dużych miast do odwiedzenia Kielc. Akcja ma pokazać, że Kielce to doskonałe miejsce na spędzenie weekendu. Autorami kreacji są: fotograf Krzysztof Pęczalski i projektant Michał Obiedziński.

W lipcu zwycięską kampanię billboardową w kategorii Wydawnictwo Promocyjne zrealizował Jarocin. Akcja promowała tegoroczną edycję Jarocin Festiwal. Do końca lutego 2009 roku swoją nagrodę mogą wykorzystać także laureaci pierwszych miejsc w pozostałych kategoriach, czyli Szczecin (zwycięzca w sekcji Wydarzenie Specjalne) i Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego (zwycięzca w sekcji Plakat Reklamowy). (kk)

Poniżej prezentujemy plakat reklamujący Kielce. Zachęcamy do skomentowania projektu pod artykułem.

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
01.08.2008
18:30:39
Kielczanka
(01.08.2008 18:30:39)
Nareszcie ktoś pomyślał o Kielcach. Urodziłam się tam i spędziłam 18 wspaniałych lat. Zawsze z sentymentem wracam. Dziś bardzo się zmieniły, wypiękniały. Jestem przekonana, że odwiedzającym Kielce i Góry Świętokrzyskie bardzo się spodobają. Nie tylko Raj czeka na Was. Miłych wrażeń.
31.07.2008
11:46:42
ATZ
(31.07.2008 11:46:42)
Fantastyczne hasło reklamowe.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin