Kilka wskazówek dla PR-owców

dodano: 
06.02.2007
komentarzy: 
0

„Wszystko, co mówisz i robisz to public relations”, od tej nieznanego pochodzenia sentencji Scott Steinberg, dyrektor zarządzający Embassy Multimedia Consultants, zaczyna swój artykuł na stronach Game Daily. Steinberg daje kilka praktycznych rad, jak dbać o wizerunek usług, produktów i firm związanych z branżą gier komputerowych - rady okazują się uniwersalne. „To, jak się prezentujesz jest w wielu przypadkach ważniejsze niż fakty, o których mówisz” – tłumaczy Steinberg i zaraz dodaje: „Zrozumienie jak prawidłowo współpracować z prasą jest kluczowe dla jakiegokolwiek biznesu związanego z grami, wpływa to na publiczny odbiór i finanse”.
Steinberg pisze także, że nie należy traktować PR-u mechanicznie. Daje cenne rady odnośnie zatrudniania nowych osób: „Każda osoba, którą zatrudniasz jest przedłużeniem, ambasadorem twojej firmy. To, co ona mówi i czyni odbija się pozytywnie lub negatywnie na wizerunku całej firmy.” Autor podpowiada, by pokazywać swoim odbiorcom, że nam zależy, potrafi to dać większy efekt niż suchy komunikat prasowy. Cały artykuł na stronie. (ml)

Źródło:

Gamedaily.com
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin