Kobiety rządzą w mediach społecznościowych

dodano: 
11.03.2014
komentarzy: 
0

Jak wynika z analizy przygotowanej przez Pew Research i Burst Media, kobiety zdecydowanie częściej korzystają z serwisów społecznościowych w USA. Prawidłowość ta nie dotyczy tylko serwisu LinkedIn.

Najbardziej sfeminizowane są serwisy służące do zamieszczania treści wizualnych. Z Pinteresta korzysta jedna trzecia dorosłych Amerykanek obecnych w mediach społecznościowych, w przypadku mężczyzn odsetek ten wynosi tylko 8 proc. W przypadku Tumblr te proporcje wynoszą 54 do 46 proc., natomiast z Instagramu korzysta 20 proc. kobiet i 15 proc. mężczyzn. Przeciwieństwem tych serwisów jest LinkedIn, z którego korzysta blisko jedna czwarta mężczyzn i 19 proc. kobiet.

Kobiety są także aktywniejsze od mężczyzn. 30 proc. z nich odwiedza serwisy społecznościowe kilka razy dziennie (wobec 26 proc. w przypadku mężczyzn). Ponad połowa dorosłych użytkowniczek serwisów społecznościowych w widoczny sposób wspiera marki oraz sprawdza ich oferty, 39 proc. śledzi je na bieżąco, a 28 proc. komentuje wpisy firm. (ks)

 

Źródło:

prdaily.com, Why women are the real power behind social media, Kevin Allen, 10.03.2014
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin