Komercyjne wideo wygrywają na Instagramie

dodano: 
29.10.2013
komentarzy: 
0

40 proc. najpopularniejszych filmów na Instagramie, stanowią te publikowane przez marki. „Wygląda na to, ze firmy coraz lepiej rozumieją potrzeby użytkowników społeczności i po prostu świetnie na nie odpowiadają, kreując materiały, które ludzie uznają za obiektywnie ciekawe” – twierdzi Norbert Kilen, strategy director w Think Kong.

Jak wynika z analizy Unruly, amerykańskiej firmy, w ostatnim czasie (od 6 września do 6 października) wśród 1000 najczęściej oglądanych filmów znalazły się te produkowane przez firmy i marki. W pierwszej dziesiątce znalazły się filmiki następujących marek: MTV, NBA, Peanuts, GoPro, Miami Heat, Wendy’s, Topshop, Starbucks, ABC oraz HBO. Okazuje się, że głównym atutem komercyjnych wideo jest ich krótka forma, która sprzyja szybkiemu rozprzestrzenianiu się treści. „Stawiam tezę, że stosunek najmłodszych do treści »firmowych« jest już inny niż kilka lat temu. Nie oceniają ich przez pryzmat pochodzenia czy intencji, ale oceniają jako ciekawy/poruszający lub nudny, odrzucając uprzedzenia wynikające z tożsamości ich autorów. Dla marketerów to z pewnością wielka szansa i spore wyzwanie” – podsumowuje Kilen. (kg)

Źródło:

Własne/mashable.com, 40% of the Top 1,000 Most Popular Instagram Videos Are From Brands, Seth Fiegerman, 25.10.2013
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin