Komunikacja po debiucie

dodano: 
27.02.2006
komentarzy: 
0

TV Biznes wyemitowała materiał poświęcony polityce komunikacyjnej spółek po debiucie giełdowym. Piotr Szczepański, prezes zarządu Pert Public Relations, wymienił dwa narzędzia, dzięki którym można przedłużyć pozytywne efekty debiutu giełdowego.
Pierwsze z nich to relacje mediowe, które określa jako „zespół rozwiązań, za pomocą których spółka jest nadal obecna w mediach”. Mają one za zadanie podtrzymać zainteresowanie mediów, które słabnie bezpośrednio po emisji. Ważne są także relacje inwestorskie, czyli metody podtrzymywania dobrych kontaktów z inwestorami. Ich zadaniem jest przede wszystkim udowodnienie osobom, które zakupiły akcje, że dana inwestycja była opłacalna i perspektywiczna.

Źródło:

TV Biznes, Giełda – źródło kapitału, 24.02.06, 22:20
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin