Komunikacja podczas kampanii

dodano: 
14.11.2007
komentarzy: 
0

W listopadowym wydaniu magazynu Marketing&more ukazał się felieton Bohdana Pawłowicza, w którym autor krótko podsumowuje działania komunikacyjne poszczególnych ugrupowań politycznych podczas ostatniej kampanii wyborczej w Polsce.

Autor wytyka najbardziej rażące błędy w kampanii czterech najważniejszych ugrupowań parlamentarnych (LiD, PO, PiS, PSL). Stwierdza, że tegoroczna walka o głosy wyborców nacechowana była brutalnością oraz widocznym brakiem czasu na odpowiednie przygotowania. Według Pawłowicza „Większość kampanii sprawiała wrażenie nieprzemyślanych strategii komunikacyjnych, tylko ad hoc wymyślanych koncepcji”.

Za najbardziej udaną autor uznaje kampanię Polskiego Stronnictwa Ludowego, które zdecydowanie skorzystało na zaciekłej walce dwóch najważniejszych rywali politycznych. Pawłowicz podkreśla, że pod względem zasad komunikacji ich spoty były najbardziej czytelne i wiarygodne. (mk)

Źródło:

Marketing&more, Ruszam do urny, Bohdan Pawłowicz, nr 6/ listopad 2007, s.63
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin