Komunikacja z mediami i otoczeniem
dodano:
31.10.2006
komentarzy:
0
Nettie Hartsock, doradca biznesowy, radzi na portalu allbusiness.com, jak komunikować się z mediami i otoczeniem. Jej zdaniem są trzy sytuacje, w których szef firmy powinien pozytywnie zareagować:
1) gdy dziennikarz chce zacytować zarządzającego firmą w kontekście tekstu, nad którym pracuje;
2) gdy dziennikarz chce na podstawie firmy przygotować materiał w formie case study; nawet jeśli PR-owiec obawia się, czy nie zajmie to za dużo czasu szefa. Jej zdaniem studium przypadku o firmie to darmowa reklama w prasie;
3) gdy lokalna firma, organizująca społeczny event, prosi o współpracę i wsparcie finansowe. Zdaniem Nettie Hartsock dziennikarzy warto traktować jak najlepszych klientów. Podobny powinien być stosunek do społeczności lokalnych. (kk)
Źródło:
www.allbusiness.com